Mobile2023-09-20T07:48:43+02:00

Pakiet

MINI – 5G

14,90 zł / mies.

Rozmowy: bez limitu
SMS / MMS: 0,19 zł / 0,29 zł
Pakiet: 20 GB (3,91 w UE)

Okres zobowiązania: 24 mies.

Ceny zawierają rabat
za zgody marketingowe oraz za e-fakturę

Pakiet

STANDARD – 5G

24,90 zł / mies.

Rozmowy: bez limitu
SMS / MMS: bez limitu
Pakiet: 40 GB (5,87 w UE)

Okres zobowiązania: 24 mies.

Ceny zawierają rabat
za zgody marketingowe oraz za e-fakturę

Pakiet

OPTIMA – 5G

29,90 zł / mies.

Rozmowy: bez limitu
SMS / MMS: bez limitu
Pakiet: 60 GB (6,85 w UE)

Okres zobowiązania: 24 mies.

Ceny zawierają rabat
za zgody marketingowe oraz za e-fakturę

Pakiet

ULTRA – 5G

39,90 zł / mies.

Rozmowy: bez limitu
SMS / MMS: bez limitu
Pakiet: 120 GB (8,82 w UE)

Okres zobowiązania: 24 mies.

Ceny zawierają rabat
za zgody marketingowe oraz za e-fakturę

Przenieś numer
do STORMMEDIA mobile!

Rozmawiaj nawet tam, gdzie nie ma zasięgu i ciesz się lepszą jakością
dźwięku podczas połączenia.

  • Zasięg sieci PLUS
  • Roaming w UE w cenie usługi

Najczęściej zadawane pytania

Czy łącza w sieci są symetryczne?2023-08-03T13:11:14+02:00

Łącze symetryczne sprzedawane jest w usłudze biznesowej.

Czy jest możłiwość wykupienia zewnętrzego adresu IP?2023-08-03T13:10:53+02:00

Istnieje możliwość wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jak sprawdzić prędkość Internetu?2023-08-03T13:10:44+02:00

Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link https://speedtest.net w przeglądarkę internetową. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy o charakterze P2P oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze. Do wykonania testu zalecane jest podłączenia urządzenia za pomocą kabla ethernet.

Czy moge ze swojego konta opłacić rachunek innemu Abonentowi?2023-08-03T13:10:34+02:00

Tak. Trzeba jednak pamiętać, aby wpłaty dokonać na rachunek bankowy widniejący na fakturze Abonenta za którego uiszczamy opłatę. Każdy Abonent ma swój własny indywidualny numer rachunku bankowego.

Czy są jakieś dodatkowe opłaty bądź odsetki związana z postępowianiem windykacyjnym?2023-08-03T13:10:23+02:00

Tak, postępowanie windykacyjne wiąże się z opłatą za ponowne podłączenie usługi. Dodatkowo, w przypadku opóźnienia w opłacie za fakturę, naliczane są ustawowe odsetki, w wysokości 13% w skali roku. W momencie, jeśli Abonent nie ureguluje zobowiązań finansowych sprawa przekazywana jest zewnętrznej firmie windykacyjnej.

Jeżeli usługi zostały zawieszone, w jaki sposób moge przyspieszyć wznowienie świadczenia sygnału?2023-08-03T13:10:13+02:00

W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na adres email: biuro@stormmedia.pl

Gdzie mogę przesłać potwierdzenie zapłaty?2023-08-03T13:09:57+02:00

Istnieje również możliwość przesłania potwierdzenia wpłaty mailem na adres: biuro@stormmedia.pl

Po jakim czasie Operator może zawiesić usługi w związku z brakiem płatności?2023-08-03T13:09:41+02:00

Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.

Czy mogę opłacić rachunek z góry za kilka miesięcy?2023-08-03T13:08:52+02:00

Tak, należy jednak pamiętać, że w razie jakichkolwiek podwyżek Abonent powinien uregulować rachunek po obowiązujących cenach.

Gdzie na FV znajduje się numer konta?2023-08-03T13:08:38+02:00

Numer klienta znajduje się na fakturze pod danymi “Nabywca”

Czy wysyłamy FV swoim klientom?2023-08-03T13:08:27+02:00

Wysyłka faktur odbywa się na konto e mail podany przez klienta w umowie

Jaki jest termin płatności za usługi Internetowe?2023-08-03T13:08:15+02:00

Terminem płatności za usługi internetowe jest 20 dzień po dacie wystawienia faktury. Jednocześnie proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.

Czy abonament naliczany jest z góry czy z dołu?2023-08-03T13:08:03+02:00

Abonamenty z wyjątkiem abonamentu za usługę telefoniczną naliczane są z góry. Abonament za usługę telefon (wykonane połączenia telefoniczne) naliczany jest z dołu.

Jaki jest obowiązujący okres rozliczeniowy?2023-08-03T13:07:51+02:00

Okresem rozliczeniowym w STORM media Sp. z o.o. jest jeden miesiąc kalendarzowy.

Jak opłacać FV?2024-11-05T14:31:50+01:00

Faktury można opłacać na poczcie lub w banku przy wykorzystaniu oryginalnego, wypełnionego blankietu dostępnego w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta pod adresem www.stormmedia.pl/ebok Wpłat można dokonywać także biurze w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Poniatowskiego 1 lub w punktach kasowych do tego wyznaczonych (np. Poczta, Okienka Kasowe, UNIKASA). Można również regulować płatności uruchamiając zlecenie stałe lub polecenie zapłaty realizowane przez bank, w którym masz założony rachunek bankowy.

Nasz dział Obsługi
Klienta jest do Twojej
dyspozycji

Aleksandrów Łódzki
ul. Poniatowskiego 1

42 616 66 66
biuro@stormmedia.pl

Poniedziałek-piątek:
09:00 – 16:00

Nasz dział Obsługi
Klienta jest do Twojej
dyspozycji

42 616 66 66
biuro@stormmedia.pl

Poniedziałek-piątek:
09:00 – 16:00

Aleksandrów Łódzki
ul. Poniatowskiego 3

Go to Top