Przenieś numer
do STORMMEDIA mobile!
Rozmawiaj nawet tam, gdzie nie ma zasięgu i ciesz się lepszą jakością
dźwięku podczas połączenia.
- Zasięg sieci PLUS
- Roaming w UE w cenie usługi
Najczęściej zadawane pytania
Łącze symetryczne sprzedawane jest w usłudze biznesowej.
Istnieje możliwość wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link https://speedtest.net w przeglądarkę internetową. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy o charakterze P2P oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze. Do wykonania testu zalecane jest podłączenia urządzenia za pomocą kabla ethernet.
Tak. Trzeba jednak pamiętać, aby wpłaty dokonać na rachunek bankowy widniejący na fakturze Abonenta za którego uiszczamy opłatę. Każdy Abonent ma swój własny indywidualny numer rachunku bankowego.
Tak, postępowanie windykacyjne wiąże się z opłatą za ponowne podłączenie usługi. Dodatkowo, w przypadku opóźnienia w opłacie za fakturę, naliczane są ustawowe odsetki, w wysokości 13% w skali roku. W momencie, jeśli Abonent nie ureguluje zobowiązań finansowych sprawa przekazywana jest zewnętrznej firmie windykacyjnej.
W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na adres email: biuro@stormmedia.pl
Istnieje również możliwość przesłania potwierdzenia wpłaty mailem na adres: biuro@stormmedia.pl
Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.
Tak, należy jednak pamiętać, że w razie jakichkolwiek podwyżek Abonent powinien uregulować rachunek po obowiązujących cenach.
Numer klienta znajduje się na fakturze pod danymi “Nabywca”
Wysyłka faktur odbywa się na konto e mail podany przez klienta w umowie
Terminem płatności za usługi internetowe jest 20 dzień po dacie wystawienia faktury. Jednocześnie proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.
Abonamenty z wyjątkiem abonamentu za usługę telefoniczną naliczane są z góry. Abonament za usługę telefon (wykonane połączenia telefoniczne) naliczany jest z dołu.
Okresem rozliczeniowym w STORM media Sp. z o.o. jest jeden miesiąc kalendarzowy.
Faktury można opłacać na poczcie lub w banku przy wykorzystaniu oryginalnego, wypełnionego blankietu dostępnego w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta pod adresem www.stormmedia.pl/ebok Wpłat można dokonywać także biurze w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Poniatowskiego 1 lub w punktach kasowych do tego wyznaczonych (np. Poczta, Okienka Kasowe, UNIKASA). Można również regulować płatności uruchamiając zlecenie stałe lub polecenie zapłaty realizowane przez bank, w którym masz założony rachunek bankowy.