Telewizja2024-09-02T09:46:52+02:00

Filtruj oferty:

Filtruj oferty:

✓ Internet na 24 miesiące

✓ Internet na 12 miesięcy

Pakiet podstawowy

TV – 87 kanałów

59,00 zł / mies.

Nowoczesny dekoder
Nagrywanie i przewijanie
CatchUp – Archiwum TV

Instalacja i aktywacja: od 99 zł
Dzierżawa dekodera: 0 zł mc.
Zakup dekodera: 400 zł

Okres zobowiązania: 24 mies.

Ceny zawierają rabat
za zgody marketingowe oraz za e-fakturę

Pakiet korzystny

TV – 143 kanały

69,00 zł / mies.

Nowoczesny dekoder
Nagrywanie i przewijanie
CatchUp – Archiwum TV

Instalacja i aktywacja: od 99 zł
Dzierżawa dekodera: 0 zł mc.
Zakup dekodera: 400 zł

Okres zobowiązania: 24 mies.

Ceny zawierają rabat
za zgody marketingowe oraz za e-fakturę

Pakiet korzystny

TV – 184 kanały

79,00 zł / mies.

Nowoczesny dekoder
Nagrywanie i przewijanie
CatchUp – Archiwum TV

Instalacja i aktywacja: od 99 zł
Dzierżawa dekodera: 0 zł mc.
Zakup dekodera: 400 zł

Okres zobowiązania: 24 mies.

Ceny zawierają rabat
za zgody marketingowe oraz za e-fakturę

Lista kanałów telewizyjnych

Pakiety tematyczne

Więcej sportu plus

Więcej erotyki

Pakiety premium

Pakiet Eleven

Pakiet HBO +Max
Pakiet CANAL+ Seriale i Filmy
Pakiet CANAL+ Super Sport
Pakiet Cinemax
Pakiet Filmbox

Odkryj ofertę! Sprawdź czy jesteś w zasięgu naszej sieci światłowodowej

Zalety domowego Internetu z Telewizją Stormmedia:

Wybieraj spośród
184 kanałów

Bogata oferta programowa dwóch pakietów: rozszerzony i podstawowy. Każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie.

Brak przerw w najciekawszych momentach

Jakość Full HD pozwoli Ci zanurzyć sie w klimat filmu

Pracuj
zdalnie z domu

Brak niezręcznych przerw w wideokonferencjach. Nie przegap szczegółów i zobacz wszystkie raporty. I zobaczą Cię jeśli chcesz.

Połącz
ucz się zdalnie

Ciężkie pliki, seminaria internetowe na żywo, podręczniki, prace semestralne i raporty – wszystko się ładuje.

Poznaj TV Smart

TV Smart to dekoder 4K z Android TV, który łączy tradycyjną telewizję z dostępem do najlepszych serwisów streamingowych oraz ogromnej biblioteki VOD.

Asystent głosowy

Kanały TV, biblioteka VOD, dostęp do ulubionych serwisów streamingowych oraz do gier.

Asystent głosowy

  • Wyszukuj programy, filmy, seriale.
  • Włączaj aplikacje, pytaj asystenta o pogodę albo o wynik meczu.
  • Sprawdź go mówiąc do pilota!

Prezentacja interfejsu dekodera

Dzięki telewizji interaktywnej możesz korzystać z wielu wygodnych i nowoczesnych rozwiązań. Między innymi znajdziesz tu usługi takie jak CatchUP, StartOver, Nagrywarka sieciowa czy dostęp do wideo na życzenie. Telewizja interaktywna dopasuje się do Ciebie tak jak lubisz, oglądaj co chcesz, jak chcesz i kiedy chcesz.

CatchUp – Archiwum TV

Oglądaj audycje z ramówki TV
nawet do 7 dni wstecz.

StartOver – Oglądaj od początku

Oglądaj od początku emitowany
na żywo program.

JAMBO Nagrywarka

Nagrywaj w chmurze bez
konieczności posiadania dysku.

Prezentacja interfejsu dekodera

Telewizja nie tylko świetnie wyglądająca, ale też stabilna i wyposażona w możliwości, których nie może zabraknąć w nowoczesnej usłudze.

Odkryj inne nasze oferty

Oferta Internet
światłowodowy
domki

Oferta przeznaczona dla mieszkańców zamieszkujących domki jednorodzinne.

Oferta Internet
światłowodowy
bloki wielorodzinne

Oferta przeznaczona dla mieszkańców zamieszkujących mieszkania w blokach wielorodzinnych.

Najczęściej zadawane pytania

Czy łącza w sieci są symetryczne?2023-08-03T13:11:14+02:00

Łącze symetryczne sprzedawane jest w usłudze biznesowej.

Czy jest możłiwość wykupienia zewnętrzego adresu IP?2023-08-03T13:10:53+02:00

Istnieje możliwość wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jak sprawdzić prędkość Internetu?2023-08-03T13:10:44+02:00

Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link https://speedtest.net w przeglądarkę internetową. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy o charakterze P2P oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze. Do wykonania testu zalecane jest podłączenia urządzenia za pomocą kabla ethernet.

Czy moge ze swojego konta opłacić rachunek innemu Abonentowi?2023-08-03T13:10:34+02:00

Tak. Trzeba jednak pamiętać, aby wpłaty dokonać na rachunek bankowy widniejący na fakturze Abonenta za którego uiszczamy opłatę. Każdy Abonent ma swój własny indywidualny numer rachunku bankowego.

Czy są jakieś dodatkowe opłaty bądź odsetki związana z postępowianiem windykacyjnym?2023-08-03T13:10:23+02:00

Tak, postępowanie windykacyjne wiąże się z opłatą za ponowne podłączenie usługi. Dodatkowo, w przypadku opóźnienia w opłacie za fakturę, naliczane są ustawowe odsetki, w wysokości 13% w skali roku. W momencie, jeśli Abonent nie ureguluje zobowiązań finansowych sprawa przekazywana jest zewnętrznej firmie windykacyjnej.

Jeżeli usługi zostały zawieszone, w jaki sposób moge przyspieszyć wznowienie świadczenia sygnału?2023-08-03T13:10:13+02:00

W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na adres email: biuro@stormmedia.pl

Gdzie mogę przesłać potwierdzenie zapłaty?2023-08-03T13:09:57+02:00

Istnieje również możliwość przesłania potwierdzenia wpłaty mailem na adres: biuro@stormmedia.pl

Po jakim czasie Operator może zawiesić usługi w związku z brakiem płatności?2023-08-03T13:09:41+02:00

Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.

Czy mogę opłacić rachunek z góry za kilka miesięcy?2023-08-03T13:08:52+02:00

Tak, należy jednak pamiętać, że w razie jakichkolwiek podwyżek Abonent powinien uregulować rachunek po obowiązujących cenach.

Gdzie na FV znajduje się numer konta?2023-08-03T13:08:38+02:00

Numer klienta znajduje się na fakturze pod danymi “Nabywca”

Czy wysyłamy FV swoim klientom?2023-08-03T13:08:27+02:00

Wysyłka faktur odbywa się na konto e mail podany przez klienta w umowie

Jaki jest termin płatności za usługi Internetowe?2023-08-03T13:08:15+02:00

Terminem płatności za usługi internetowe jest 20 dzień po dacie wystawienia faktury. Jednocześnie proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.

Czy abonament naliczany jest z góry czy z dołu?2023-08-03T13:08:03+02:00

Abonamenty z wyjątkiem abonamentu za usługę telefoniczną naliczane są z góry. Abonament za usługę telefon (wykonane połączenia telefoniczne) naliczany jest z dołu.

Jaki jest obowiązujący okres rozliczeniowy?2023-08-03T13:07:51+02:00

Okresem rozliczeniowym w STORM media Sp. z o.o. jest jeden miesiąc kalendarzowy.

Jak opłacać FV?2024-11-05T14:31:50+01:00

Faktury można opłacać na poczcie lub w banku przy wykorzystaniu oryginalnego, wypełnionego blankietu dostępnego w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta pod adresem www.stormmedia.pl/ebok Wpłat można dokonywać także biurze w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Poniatowskiego 1 lub w punktach kasowych do tego wyznaczonych (np. Poczta, Okienka Kasowe, UNIKASA). Można również regulować płatności uruchamiając zlecenie stałe lub polecenie zapłaty realizowane przez bank, w którym masz założony rachunek bankowy.

Nasz dział Obsługi
Klienta jest do Twojej
dyspozycji

Aleksandrów Łódzki
ul. Poniatowskiego 1

42 616 66 66
biuro@stormmedia.pl

Poniedziałek-piątek:
09:00 – 16:00

Nasz dział Obsługi
Klienta jest do Twojej
dyspozycji

42 616 66 66
biuro@stormmedia.pl

Poniedziałek-piątek:
09:00 – 16:00

Aleksandrów Łódzki
ul. Poniatowskiego 3

Go to Top