Filtruj oferty:
Filtruj oferty:
✓ Internet na 24 miesiące
✓ Internet na 12 miesięcy
Lista kanałów telewizyjnych
Pakiety tematyczne
Pakiety premium
Odkryj ofertę! Sprawdź czy jesteś w zasięgu naszej sieci światłowodowej
Zalety domowego Internetu z Telewizją Stormmedia:
Poznaj TV Smart
TV Smart to dekoder 4K z Android TV, który łączy tradycyjną telewizję z dostępem do najlepszych serwisów streamingowych oraz ogromnej biblioteki VOD.
Asystent głosowy
- Wyszukuj programy, filmy, seriale.
- Włączaj aplikacje, pytaj asystenta o pogodę albo o wynik meczu.
- Sprawdź go mówiąc do pilota!
Prezentacja interfejsu dekodera
Dzięki telewizji interaktywnej możesz korzystać z wielu wygodnych i nowoczesnych rozwiązań. Między innymi znajdziesz tu usługi takie jak CatchUP, StartOver, Nagrywarka sieciowa czy dostęp do wideo na życzenie. Telewizja interaktywna dopasuje się do Ciebie tak jak lubisz, oglądaj co chcesz, jak chcesz i kiedy chcesz.
CatchUp – Archiwum TV
Oglądaj audycje z ramówki TV
nawet do 7 dni wstecz.
StartOver – Oglądaj od początku
Oglądaj od początku emitowany
na żywo program.
JAMBO Nagrywarka
Nagrywaj w chmurze bez
konieczności posiadania dysku.
Prezentacja interfejsu dekodera
Telewizja nie tylko świetnie wyglądająca, ale też stabilna i wyposażona w możliwości, których nie może zabraknąć w nowoczesnej usłudze.
Odkryj inne nasze oferty
Najczęściej zadawane pytania
Łącze symetryczne sprzedawane jest w usłudze biznesowej.
Istnieje możliwość wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link https://speedtest.net w przeglądarkę internetową. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy o charakterze P2P oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze. Do wykonania testu zalecane jest podłączenia urządzenia za pomocą kabla ethernet.
Tak. Trzeba jednak pamiętać, aby wpłaty dokonać na rachunek bankowy widniejący na fakturze Abonenta za którego uiszczamy opłatę. Każdy Abonent ma swój własny indywidualny numer rachunku bankowego.
Tak, postępowanie windykacyjne wiąże się z opłatą za ponowne podłączenie usługi. Dodatkowo, w przypadku opóźnienia w opłacie za fakturę, naliczane są ustawowe odsetki, w wysokości 13% w skali roku. W momencie, jeśli Abonent nie ureguluje zobowiązań finansowych sprawa przekazywana jest zewnętrznej firmie windykacyjnej.
W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na adres email: biuro@stormmedia.pl
Istnieje również możliwość przesłania potwierdzenia wpłaty mailem na adres: biuro@stormmedia.pl
Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.
Tak, należy jednak pamiętać, że w razie jakichkolwiek podwyżek Abonent powinien uregulować rachunek po obowiązujących cenach.
Numer klienta znajduje się na fakturze pod danymi “Nabywca”
Wysyłka faktur odbywa się na konto e mail podany przez klienta w umowie
Terminem płatności za usługi internetowe jest 20 dzień po dacie wystawienia faktury. Jednocześnie proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.
Abonamenty z wyjątkiem abonamentu za usługę telefoniczną naliczane są z góry. Abonament za usługę telefon (wykonane połączenia telefoniczne) naliczany jest z dołu.
Okresem rozliczeniowym w STORM media Sp. z o.o. jest jeden miesiąc kalendarzowy.
Faktury można opłacać na poczcie lub w banku przy wykorzystaniu oryginalnego, wypełnionego blankietu dostępnego w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta pod adresem www.stormmedia.pl/ebok Wpłat można dokonywać także biurze w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Poniatowskiego 1 lub w punktach kasowych do tego wyznaczonych (np. Poczta, Okienka Kasowe, UNIKASA). Można również regulować płatności uruchamiając zlecenie stałe lub polecenie zapłaty realizowane przez bank, w którym masz założony rachunek bankowy.