Obsługa klienta2024-10-08T14:54:20+02:00

Miła obsługa klienta zaprasza do kontaktu.
Pomożemy w wyborze oferty.

Adres Biura Obsługi Klienta

Poniatowskiego 1
95-070 Aleksandrów Łódzki

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek
9:00–16:00

Dane rejestrowe

Rąbień, ul. Pańska 8
95-070 Aleksandrów Łódzki

NIP: 7322174962
REGON: 360618830
KRS: 0000540457

Organ rejestrowy:
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

Kapitał zakładowy:
10000 zł
Data rozpoczęcia działalności:
2007-12-01

Kontakt

BOK Telefon
42 616 66 66

Biuro Obsługi Klienta:
biuro@stormmedia.pl

Dział finansowo-księgowy:
faktury@stormmedia.pl

Wsparcie techniczne

Nasi technicy są do Państwa
dyspozycji w następujących
godzinach:

poniedziałek – piątek
8:00—18:00

tel. +48 42 616 66 66 wew. 3
tel. 697 138 158

Administrator sieci:
serwis@stormmedia.pl

Miła obsługa klienta zaprasza do kontaktu.
Pomożemy w wyborze oferty.

Adres Biura Obsługi Klienta

Poniatowskiego 3
95-070 Aleksandrów Łódzki

Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek
9:00–16:00

Dane rejestrowe

Rąbień, ul. Pańska 8
95-070 Aleksandrów Łódzki

NIP: 7322174962
REGON: 360618830
KRS: 0000540457

Organ rejestrowy:
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI-ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

Kapitał zakładowy:
10000 zł
Data rozpoczęcia działalności:
2007-12-01

Kontakt

BOK Telefon
42 616 66 66

Biuro Obsługi Klienta:
biuro@stormmedia.pl

Dział finansowo-księgowy:
faktury@stormmedia.pl

Wsparcie techniczne

Nasi technicy są do Państwa
dyspozycji w następujących
godzinach:

poniedziałek – piątek
8:00—18:00

tel. +48 42 616 66 66 wew. 3
tel. 697 138 158

Administrator sieci:
serwis@stormmedia.pl

Nasze biuro obsługi klienta

Nasze biuro obsługi klienta

Aktualności

Nowa oferta pakietów premium CANAL+

2024-09-02|0 Comments

CANAL+ rozszerza swoją ofertę, wprowadzając nowe kanały premium, które pozwolą na pełne przeżycie emocji związanych z Ligą Mistrzów UEFA. Z nowymi kanałami CANAL+ Extra, widzowie będą mogli cieszyć się każdym meczem, każdą akcją i każdym golem, [...]

Zmiana godzin pracy BOK w dniu 16.08.2024

2024-08-14|0 Comments

‼️ Szanowni Klienci, informujemy, że dnia 16.08.2024 Biuro Obsługi Klienta będzie zamknięte. W sprawach technicznych nasz serwis będzie dla Państwa dostępny pod numerem telefonu: 697 138 158, w godzinach: 9.00-16.00.

Dodatkowe kanały Eurosport na czas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu

2024-07-22|0 Comments

Uprzejmie informujemy, że na czas letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu zostaną udostępnione naszym Abonentom dodatkowe kanały Eurosport. Będzie to 7 kanałów Eurosport 3-9 (w wersji HD) dedykowanych różnym dyscyplinom oraz kanał Eurosport 4K. Dodatkowe kanały [...]

Nowy serwis HBO – MAX dostępny od 11.06

2024-06-11|0 Comments

Nowa platforma streamingowa Max zadebiutowała w Polsce, zastępuje ona swojego poprzednika jakim był HBO Max. W jednym miejscu każdy może znaleźć coś dla siebie. Absolutne hity filmowe, spektakularne seriale oraz bibliotekę kochanych i ikonicznych seriali [...]

Zmiana godzin otwarcia BOK w dniu 31.05.2024

2024-05-29|0 Comments

Szanowni Klienci, informujemy, że dnia 31.05.2024 Biuro Obsługi Klienta będzie zamknięte. W sprawach technicznych nasz serwis będzie dla Państwa dostępny pod numerem telefonu: 697 138 158, w godzinach: 9.00-16.00.

Najczęściej zadawane pytania

Jak opłacać FV?2024-11-05T14:31:50+01:00

Faktury można opłacać na poczcie lub w banku przy wykorzystaniu oryginalnego, wypełnionego blankietu dostępnego w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta pod adresem www.stormmedia.pl/ebok Wpłat można dokonywać także biurze w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Poniatowskiego 1 lub w punktach kasowych do tego wyznaczonych (np. Poczta, Okienka Kasowe, UNIKASA). Można również regulować płatności uruchamiając zlecenie stałe lub polecenie zapłaty realizowane przez bank, w którym masz założony rachunek bankowy.

Jaki jest obowiązujący okres rozliczeniowy?2023-08-03T13:07:51+02:00

Okresem rozliczeniowym w STORM media Sp. z o.o. jest jeden miesiąc kalendarzowy.

Czy abonament naliczany jest z góry czy z dołu?2023-08-03T13:08:03+02:00

Abonamenty z wyjątkiem abonamentu za usługę telefoniczną naliczane są z góry. Abonament za usługę telefon (wykonane połączenia telefoniczne) naliczany jest z dołu.

Jaki jest termin płatności za usługi Internetowe?2023-08-03T13:08:15+02:00

Terminem płatności za usługi internetowe jest 20 dzień po dacie wystawienia faktury. Jednocześnie proszę pamiętać, że termin liczy się do dnia wpływu środków na konto usługodawcy.

Czy wysyłamy FV swoim klientom?2023-08-03T13:08:27+02:00

Wysyłka faktur odbywa się na konto e mail podany przez klienta w umowie

Gdzie na FV znajduje się numer konta?2023-08-03T13:08:38+02:00

Numer klienta znajduje się na fakturze pod danymi “Nabywca”

Czy mogę opłacić rachunek z góry za kilka miesięcy?2023-08-03T13:08:52+02:00

Tak, należy jednak pamiętać, że w razie jakichkolwiek podwyżek Abonent powinien uregulować rachunek po obowiązujących cenach.

Po jakim czasie Operator może zawiesić usługi w związku z brakiem płatności?2023-08-03T13:09:41+02:00

Operator ma prawo do wstrzymania świadczenia usług po 30 dniach od upłynięcia terminu płatności danej zaległości.

Gdzie mogę przesłać potwierdzenie zapłaty?2023-08-03T13:09:57+02:00

Istnieje również możliwość przesłania potwierdzenia wpłaty mailem na adres: biuro@stormmedia.pl

Jeżeli usługi zostały zawieszone, w jaki sposób moge przyspieszyć wznowienie świadczenia sygnału?2023-08-03T13:10:13+02:00

W celu przyspieszenia procedur związanych z ponownym podłączeniem należy potwierdzenie zapłaty przesłać na adres email: biuro@stormmedia.pl

Czy są jakieś dodatkowe opłaty bądź odsetki związana z postępowianiem windykacyjnym?2023-08-03T13:10:23+02:00

Tak, postępowanie windykacyjne wiąże się z opłatą za ponowne podłączenie usługi. Dodatkowo, w przypadku opóźnienia w opłacie za fakturę, naliczane są ustawowe odsetki, w wysokości 13% w skali roku. W momencie, jeśli Abonent nie ureguluje zobowiązań finansowych sprawa przekazywana jest zewnętrznej firmie windykacyjnej.

Czy moge ze swojego konta opłacić rachunek innemu Abonentowi?2023-08-03T13:10:34+02:00

Tak. Trzeba jednak pamiętać, aby wpłaty dokonać na rachunek bankowy widniejący na fakturze Abonenta za którego uiszczamy opłatę. Każdy Abonent ma swój własny indywidualny numer rachunku bankowego.

Jak sprawdzić prędkość Internetu?2023-08-03T13:10:44+02:00

Aby sprawdzić prędkość łącza, należy kliknąć w link https://speedtest.net w przeglądarkę internetową. Download i Upload porównać ze swoją taryfą. Podczas wykonywania testu, wszystkie programy o charakterze P2P oraz ewentualne aktualizacje muszą być wyłączone na komputerze. Do wykonania testu zalecane jest podłączenia urządzenia za pomocą kabla ethernet.

Czy jest możłiwość wykupienia zewnętrzego adresu IP?2023-08-03T13:10:53+02:00

Istnieje możliwość wykupienia stałego adresu IP. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy łącza w sieci są symetryczne?2023-08-03T13:11:14+02:00

Łącze symetryczne sprzedawane jest w usłudze biznesowej.

Go to Top